One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

شرایط جدید معافیت های سربازی 93

تاریخ انتشار : خرداد ماه 93

جرئیات : معافیت های پزشکی و کفالت

دانلود کنید: لینک دانلود         حجم: 954kb  فرمت : PDF

پایان ها و شروعی جدید

حس نوشتن رو اصلا ندارم ، گاهی اوقات آدم میخواد فرار کنه از این دنیا و اما نمیشه و به جبری فکر میکنه که هست و ... بهر حال من میتونم زندگی جدید بسازم و ادامه بدم. جزئیات جدید:

شروع دوره تحصیلی جدید

پایان دوره آموزش نظامی

شروع دوره زبان آموزی بشکل جدی و جدید

پایان تابستانی داغ  و شروع خنکی پاییز

و شروع تلاشی بی پایان برای هدفی بنام فرار ...*


*پ.ن: افکار مشوش و نگران

منتظر نتیجه کنکور آزاد 93

طبق آخرین اخبار قرار بود که تا امروز 14 شهریور نتایج اعلام بشه و این تاخیر هم مربوط به 3000 ظرفیت جدید هست. امیدوارم که تو انتخاب اول و یا دوم قبول بشوم. آمیییین کماکان منتظر نتایج هستم. Pleas wait ... Loading

خبر 93/06/16 : نتایج در روز چهارشنبه 19 شهریور اعلام میشود. {من که نیستم ، عجب گیری افتادیم }

پیش سربازی - داستان 2

برنامه آموزش مقدماتی ما هر روز ادامه پیدا کرد تا رسیدیم به تیر اندازی که کل روز طول کشید و قرار بر این شد که جمعا 8 تیر جنگی ، 3 تا قلق گیری و 5 تیر هدف استفاده بشه . از اونجایی که هر کسی در حاشیه باشه و کمتر دچار عذاب نظامی میشه من و یکی از بچه های دیگه برای تامین میدان تیر انتخواب شدیم و با یه بیسیم برد بلند با آنتن یک متری رفتیم دو طرف میدون تیر تا امینت رو تامین کنیم.هوا هم گرم بود حق ترک پست نداشتیم و همش  هم با افرادی که اونجا بودند درگیر  بودیم که آقا تیر دارن شکلیک میکنن برگردید و ... یارو بر میگرده میگه عیب نداره من همیشه از اینجا رد میشم خطر ناک نیست و مجبور میشدیم که باهاش برخورد کنیم . و نهایتا با بیسیم اعلام کنیم به خط آتش که شلیک رو به تعویق بندازن تا امنیت برگرده . آب که تو اون مجموعه به اون بزرگی موجود نبود شایدم بود میخواستن شرایط رو سخت کنن و بعدش هم که آب اومد و و کلا با اینکه بهمون سخت گذشت باز هم بعدش تنبیه شدیم اونم به این شکل که یک کیلومتر روی خاک غلط زدیم و کلا قهوه ای شدیم. ولی من خودم بشخصه با اینکه خیلی معترض بودم چیزی رو به دل نگرفتم ولی خیلی ها به فوش و ... رسیده بودن و خیلی ناراحت بودن از این وضعیت.بهر حال این آموزشیه که برای اکثریت هست نمیگم همه ولی خیلی ها هست و میشه گفت اگر هم ظلم در نظر بگیریم چون برای همه هست دیگه ظلم نیست گرچه خودم به این جمله معتقد نیستم و آموزشی که اونها در حال اجرا کردن هستند اصلا ظلم نیست ولی خب میشه آسون تر هم بگیرن چون قرار نیست ما تکاور یا نیروی مخصوصی ... چیزی بشیم یه دوره آموزش مقدماتیه و بس اما خب هر چیزی که فرمانده در نظر بگیره همونه و حتی اون زیر دستهاشون هم تحت فشار هستن حالا چه برسه به ما که نیروی مادون تر از ما وجود نداره .

موقع اومدن که سوار اتوبوس شدیم همینطوری گله ای به تعداد بیش از ظرفیت وارد ماشین شدیم و من اونجا به فرمانده معترض شدم که چه وضعیته و امینت نداره در جواب به من گفت که "آقای راننده خیلی حرفه ای و خطری تهدیدمون نمیکنه و... " من بهش توضیح دادم که از اونجایی که روی صندلی نیستیمم اگر  ترمز ناگهانی زده بشه به بیرون پرت میشیم در جواب به من گفت سرعت 70 کیلومتر امنه و ... منم گفتم اگه یک کامیونی از روبرو بیاد خطر 100 وجود داره دیگه فرمانده جوابی نداشت که بده گفت همش تو دنبال بد هستی و انقدر بگو تا پیش بیاد واسمون ، من در جواب گفتم : "مگه به گفتن منه ؟!!" اینو که گفتم انگار آب جوشیده ریختی سرش و گفت پاشو برو آخر بشین و قبلش یک صلوات برای سلامتی ما بگیر . پیش خودم فکر کردم که چقدر اشتباه کردم جونم رو دادم دست این آدمها آدمی که فرمانده یه عده ای هست و فکر میکنم چون صلوات میده دیگه نیازی به بکار انداختن عقلش نیست. و همینطوری بریم تو آتیش. نمیدونم شاید قضاوت آبکی باشه که خوب نیست انجام بشه اما خب این شکل برخورد سوء مدیریت رو نشون میده و اصلا هم ربطی به ایمان ، اعتقاد ، دین ، خدا و... نداره.یک بنده خدایی بود میگفت با هر کسی باید به اندازه عقلش صحبت کنیم و با یک فرد احمق هم بحث کردن عین خریت است و بس.

رنکینگ دانشگاه های جهان

اینکه ما بدونیم یک دانشگاه در موقعیت جهانی و ملی خودش چه جایگاهی داره مهمه و سازمان هایی در جهان وجود دارند که اینکار رو برای شما انجام میدهند و هر کدومشون هم یک متدولوژی خاصی دارند و بر اساس یک سری فاکتور هایی دانشگاه ها رو با یکدیگر مقایسه میکنند. و من میخوام چند تا از اونهایی که پر کاربرد هستند رو برای شما معرفی کنم که در هنگام انتخاب دانشگاه مورد نظرتون بتونید از جایگاه دانشگاهتون با خبر باشد.


اولین مرکز مقایسه معروفه به "رتبه بندی دانشگاه های جهان - شانگهای" که دانشگاه شانگهای بر اساس فاکتور های کیفت آموزی ، هیت علمی ، فعالیت های پژوهشی و سرانه های دانشگاه ها این مقایسه رو انجام میده که در سال 2014 دانشگاه تهران رو در رتبه 300 الی 400 درنظر گرفته


وب سایت : www.shanghairanking.com

دومین مرکز مقایسه معروف به  QS World University Ranking  که  فعالیت این مرکز توسط یک گروه انگلیسی هست و گفته شده متدولوژی های خاصی برای اینکار بهره میگره.

وب سایت : QS World University Rankings

سومین مرکز مقایسه بنام  Times Higher Education World University Rankings   که این مرکز نیز توسط انگلستان مدیریت میشود و گفته میشود که با متدولوژی متفاوتی از QS بررسی میکند.


وب سایت : Times Higher Education World University Rankings

چهارمین مرکز مقایسه دانشگاههای جهان به نام  webometrics است که متولی این مرکز در کشور اسپانیا است و متدولوژی این مرکز به اطلاعات بر پایه وب دانشگاه ها و پارامتر های دیگر است.

وب سایت : http://www.webometrics.info

پنجمین مرکز مقایسه بنام US News & World Report است که متولی آن ایالات متحده - واشنگتن میباشد و این مجله اطلاعات خوبی در خصوص رنکینگ دانشگاه به تفکیک به ما میدهد.

وب سایت : usnews.com