One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

چند ماهی که نبودم

خیلی ناراحتم از اینکه5 ماه   وبلاگم نبودم، دلیل زیاد دارم ولی بنظرم توجهی نمیشه آورد... بهر حال مشکلات برای همه هست.

این روزها هم درگیرم درگیری یک مدیری که خیلی از کارهاش اشتباهه، و من نمیتونم کار کنم، اعصابم خورد میشه تقابل میکنم هم اون عصبی میشه و هم من... چرا باید ایران اینطوری باشه ؟ چرا پول بیت المال برای کسی که میگه امام حسین رو قبول داره و نمازه  و روزه میگیره حتی برای حضرت فاطمه لباس مشکی میپوشه نمی فهمه که بیت المال امانتیه دستش، نمیتونه هرطوری که خواست به هر قیمتی خرجش کنه ... اصلا براش مهم نیست ... دروغ میگه، تفرقه ایجاد میکنه که کار خودشو پیش ببره  ، پس خدا کجاست ؟ بهش اعتراض کردم این روندی که کل مجموعه در پیش گرفته میشه دقیقا دزدی، برگشته گفت : "فلان مدیر همه پولو کیشیده بالا" میتونی بگیریش ؟ برو بگیر .. متاسفم شدم از اینکه اونجا بودم و اینو شنیدم. چون اون دزد شده پس ما میتونیم هر کاری بکنیم.

اعتقاد دروغ خیلی بده کاش کافر بود و تو این موقعیت بود.. به نمایشی که میده بهش قدرت دادن، فکر میکنن (عین خر) که  آدم خوبیه "ولی نیست" و قدرت داره ! که کارهایی که نباید رو انجام بده. کی باید درست بشیم ؟ هرگز ! کلی آدم  در حال یادگرفتن از اینها هستن و هرگز ایران درست بشو نیست...