One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

Conversation between bilbo and gandolf @ Hobbit 1

Bilbo Bagins: I have never used a sword in my life

Gandolf : And I hope you never have to

But if you do , remember this :

True courage is about knowing not when to take a life , But when to spare one

 


True Mind Loop

عدم حس مسولیت :

ما در قبال خیلی چیز ها مسول هستیم ، رفتارمون گفتارمون ، کردارمون و حقی که دیگران بر گردن ما دارند. و هیچ توجیهی ندارد. احساس میکنم رفتار دیگران داره این امکان رو فراهم میکنه که من از احساس مسولیتم کم بشه. یادمه دوران دبیرستان ، دوم بود حدودا با یکی از دوستان قرار داشتم ، ساعتش دقیق یادمه قرار شد 5.30 روبروی ایستگاه آتش نشانی ببینیمش و بریم جایی ، من خیلی برام مهم بود که سر موقع اونجا باشم و 5.20 دقیقه سر قرار بودم اما اون به موقع نیومد از همون روز احساس کردم اون کار رفیقم روی من تاثیر گذاشت. که الان قرار هام چندی تاخیر داره ولی علتش مشغله کاری و ترافیکه نه از روی بی خیالی.

خواب مقطع :

شب ها به موقع تقریبا میخوابم اما نمیدونم چرا هر دو ساعت بیدار میشم ، خواب مقطع خیلی بده.و صبح عصبی رو شروع میکنه ، اما جالبه که خوابم از قبل سبک تر شده و به راحتی بیدار میشم. تو این فکر هستم که برم دکتر یا از آرام بخش استفاده کنم.

فکر میکنم درست راه میروم:

شاید کارهایی که میکنم به علم خودم صحیحه ، و نتیجه بخشه ولی تهه دلم یه تردید هایی هست ، ترید از اینکه بعضی چیزها برای من ساخته نشده و هی با خودم میگم داری اشتباه میکنی داری اشتباه میکنی ...

اضافه کاری :

چهارشنبه 3.5 ساعت کار بیشتر (اضافه کاری) که معلوم نیست پرداخت میشود یا خیر،اون هم به این دلیل که آقای نماینده کار فرما هنوز نمیدونه باید همه کار ها رو خودش در دست بگیره ، و من فقط اعلام میکنم. خلاصه اواخر ساعت کاری امروز متوجه شد ای بابا شما که کاری رو از پیش نبردید و ... بهرحال بنده به این نتیجه رسیدم که احقمان را همی احمق فرض کنی بس واست و بگذار این نیز بگذرد.

فقر اینه که ۲ تا النگو توی دستت باشه و ۲ تا دندون خراب توی دهنت؛

 فقر اینه که روژ لبت زودتر از نخ دندونت تموم بشه؛

فقر اینه که شامی که امشب جلوی مهمونت میذاری از شام دیشب و فردا شب خانواده ات بهتر باشه؛

فقر اینه که ماجرای عروس فخری خانوم و زن صیغه ای پسر وسطیش رو از حفظ باشی اما تاریخ کشور خودت رو ندونی؛

فقر اینه که وقتی کسی ازت میپرسه در ۳ ماه اخیر چند تا کتاب خوندی برای پاسخ دادن نیازی به شمارش نداشته باشی؛

فقر اینه که توی خیابون آشغال بریزی و از تمیزی خیابونهای اروپا تعریف کنی؛

فقر اینه که ماشین ۴۰ میلیون تومانی سوار بشی و قوانین رانندگی رو رعایت نکنی؛

 فقر اینه که دم از دموکراسی بزنی ولی ، تو خونه بچه ات جرات نکنه از ترست بهت بگه که بر حسب اتفاق قاب عکس مورد علاقه ات رو شکسته؛

فقر اینه که ورزش نکنی و به جاش برای تناسب اندام از غذا نخوردن و جراحی زیبایی و دارو کمک بگیری؛

فقر اینه که در اوقات فراغتت به جای سوزاندن چربی های بدنت بنزین بسوزانی؛

فقر اینه که با کامپیوتر کاری جز ایمیل چک کردن و چت کردن و موزیک گوش دادن نداشته باشی؛

فقر اینه که کتابخانه خونه ات کوچکتر از یخچالت باشه؛

    و …

برگرفته از جاییییی

برخی مواقع مثل نوروز فرصت خوبی است تا یک بار دیگر سال گذشته مان را مرور کنیم و ببینیم چقدر از خط فقر واقعی فاصله داشتیم! آیا فقیر بودیم یا غنی؟!

نوروز 94 و دومین روز کاری

دومین روز کاری ، یکی از خواب آلود ترین روز ها بود ، البته بعد از ناهار اونم به علت خوردن و خوابیدن بیش از اندازه در یک هفته اول نوروز،اما بعد یک هفته برمیگرده به روال عادی (قبل) خودش. بهر حال تغییراتی که برای من حاصل شده خیلی بیشتر از این سختی هاست یا میشه گفت این یک اپسیلونشه. امیدوارم که سال کاری خوبی برام رقم بخوره ، و همچنین برای دیگر دوستان و همکاران.


پ.ن : پیشرفت شغلی برابر است با افزایش مهارت با توجه به محیط شغلی

New Year - 1394 Solar Hijri

سال جدید خورشیدی رو به همه تبریک میگم امیدوارم همیشه بهاری و شاد باشید. بهتره که یک مروری در سال گذشته بصورت عنوان شده داشته باشم.

سال 1393 :

طی شده مثبت :

دفاع از پروژه پایان تحصیلی - دوره کارشناسی - پروژه : نرم افزار تحت وب - نمره 20

فارغ التحصیل کارشناسی نرم افزار

پذیزش کارشناسی ارشد - دولتی - ایران - رشته مورد علاقه - مهندسی شبکه

اشتغال در یک شرکت نرم افزاری بزرگ

اتمام ترم اول ارشد - تقریبا رضایت بخش

طی شده منفی :

دوری بیش از حد از زبان انگلیسی - به علت مشغله در موقعیت شغلی جدید.

میتونستم بهتر درس بخونم ولی نخوندم.

آینده 94:

+زبان انگلیسی

+درس دانشگاه

+افزایش مهارت در حیطه شغلی و فنی