One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

This is a last one Persian mode in my life

انگلیش  ، انگلیش ، انگلیش ، آمریکن انگلیش ....

راستش دارم میخونم اما میخوام فول تایم زندگیمو بیارم توی زبان انگلیسی ، حرف بزنم ، نصفه نیمه ، هر لغتی رو که بلدم بگم با خودم انگلیسی فکر کنم ، انگلیسی زندگی کنم ، انگلیسی بخورم تا بتونم به یه Native نزذیک بشم . خب این همش بر میگرده به خودم و محیطم ، خودم که تصمیمو اجرایی میکنم ولی باید سخت باشه شاید بعضی ها فکر کنن که دیونم ، و مطئنم که از سمت بعضی ها مورد تمسخر قرار میگیرم ولی عیبی نداره یه پارتی از زندگیمو این شکلی میگذرونم بقیش هم اگه خدا بخواد اونطوری که دلم میخواد ، خدا هم خودش کمک میکنه و میرسم به اونی که میخوام ، امیدوارم شر آدم هایی که میخوان مسخر کنن هم کم کنه. چند تا پست قبلی گفتم که دارم زبان انگلیسی و بخش لغتش رواز دیکشنری Longman Advance Handy استفاده میکنم ، الان میگم نه ، باید از سطح پایین تر شروع کنم ، نه که نتونم بفهمم ها ، نه اما یکم قلمه ثلمبست که اصلا لذت نمیده و من مطئن هستم که اگه کاریو که میکنم بهم لذت نده کیفیتش بشدت پایین میاد. چون اگه شما مطالعه ای که میکنید با لذت باشه و از اون تایم لذت ببرید خب هرگز ولش نمیکنید چون لذت بخشه واستون و انسان هم ذاتا به لذت ها گرایش داره و این خیلی نکته مهی تو مطالعه هستش. واسه همین میخوام از دیکشنری OXFORD Elementary استفاده کنم و فلشینگش رو شروع کنم. درسم هم تموم شده و آخرین نمره هم که ریاضی مهندسی بود با 18.5 پاس شد ، و الان هم منتظر نتایج کنکور های کارشناسی ارشد هستم که آینده رو تا حدودی مشخص میکنه. فکر میکنم بعد ماه رمضون هم یه مسافرتی در پیشه اگه خدا بخواد. که بدجوری نیازه. فقط این تسویه حساب یکم حالمو بد کرده چون دانشگاه قبلی هنوز ریزنمراتمو به این دانشگاه ارسال نکرده و این خیلی مسخرست بعد یه پست راجع به اون آپ میکنم تا یکم تجربه هم واسه بقیه بشه که دیگه مثل من گیر نیفتن.

شبهای قدر هم خدا ازتون قبول کنه واسه من هم دعا کنید ... یا علی

زبان انگلیسی و حفظ لغت

چیزی که واضحه و همه میدونیم اینه که دامنه لغات انگلیسی در کسب این علم یکی از مهم ترین بخش های زبان انگلیسه و میتونه کمک بزرگی تو آزمون های تافل و جی آر ای کنه و مشکلاتو کمتر . خب برای اینکه لغت یاد بگیریم منابع مختلفی وجود داره مثل ، فیلم ، مجله ، روزنامه ، موسیقی ، خبر و ... اما بخاطر سپردنش راهی جز استفاده از یک سیستم یادگیری منظم و مداوم نداره که امروز بهش میگیم لایتنر یا جی 5 .نحوه استفادش هم خیلی آسونه که بهتون پیشنهاد میکنم به این لینک یه سری بزنید که حتی خودتون میتونید لایتنر رو درست کنید.

جعبه لایتنر ، ویکی پدیا

جدای اون نرم فزار Jmemorize هم هست که نرم افزار خوبیه ولی من خودم از نرم افزار Maximum Learning که ساخته یا شایدم کپی شده یک شرکت ایرانیه که طراحی خوبی داره و مفیده و یه مدت ازش استفاده کردم و نتیجه خوبی گرفتم ولی متاسفانه از انگلیسی به فارسیش استفاده کردم که تو یادگیری زبان کار خوبی نیست.

با اینحال این مجموعه نرم افزاری فعلا 1100 کلمه ، 504 ، و کلمات تافل "TOEFL WORD" رو شامل میشه که فکر میکنم قیمت هر نرم افزارش حدودا 13 هزارتومان باشه.

اما یه جایی خوندم که یادگیری لغات از دیکشنری هم خوبه ، و من شروع کردم به خوندنش که اول لغات رو از دیکشنری وارد فلش کارت میکنم (دستی مینویسم) به اینصورت که لغت و تلفط یک سمت و معنی و توضیح به انگلیسی یک سمت دیگه و بعد لایتنرش میکنم.من برای اینکار از دیکشنری LONG MAN HANDY LEARNERS  استفاده کردم. و قصدم اینه که روزی یک صفحه ازش رو وارد فلش کارت  هام کنم که در کل 517 صفحه هستش و  در 517 روز کل دیکشنری رو تموم میکنم. و هر صفحه ای حدودا 25 الی 35 لغت داره. پشت جلد دیکشنری زده 27000 WORD & Phrases که خب خیلی زیاده امیدوارم بتونم تمومش کنم.

شیعه و گمراهی

علی به هزار و یک دلیل از عمر بهتر است و این ، شیعه علی را اگر روزگارش از عاقبت یزید هم بدتر باشد ، خاطر جمعی و یقین و غروری میبخشد که پای جان او میشود و جان مردم! نه حرف کسی را گوش میدهد و نه در کار خودش شک میکند. میبینیم که علی هست و راه علی هست و هم در راه علی هست ، اما آنها که گمراهانند از او پیش افتاده اند  و حتی شیعه علی را شیعه خود کرده اند ! چرا ! راه علی ، گردشگاه شیعه اش شده است و "امام" بت شده است و مجسمه زرین و مقدس که در قلب گردشگاه نصب کرده اند. نه علامتی بر سر راه و پیچ و خم ها تا جهت را به او بنماید.


اسلام شناسی - دکتری علی شریعتی

معرفی لینک

امروز میخوام تو این پست یه لینک مفید معرفی کنم:


1- Discover America

آدرس:http://www.discoveramerica.com

این وب سایت اطلاعات خوبی رو در زمینه کشور ایالات متحده آمریکا از قبیل : اطلاعات سفر ، نقشه ها ، راه ها و جزیات بیشتری رو در زمینه ایالات میده.

شعارشون هم اینه : "Discover this land like never befor"