One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

روزگار میچرخد

روزگاری که الان به وقف مراد تو می چرخه یک روزی می چرخه و میشه اونی که نباید باشه .. نمیشه گفت فردا چه اتفاقی می افته و لی من با چشم های خود دیدم که همه چیز چرخید و تو اونی که رفتار بدی داشتی باید نگران این باشی که همون بلا سرت بیاد، ولی اگه اون هم مثل تو باشه باید بدونه یک روزی همون اتفاق برای خودش خواهد افتاد.

امروز مردم کشور دلار 10 هزارتومانی را تجربه کردند، همانهایی که دلا 18 تومنی را خریدند و به کاهش ارزش پول ملی دامن زدند، امروز چوپ آن رفتارشان را خوردند.

مردم بد کشور من حاضرند ارزش پول ملی خود را که مبنای دریافت حقوق و گذران روزی خود است را کم ارزش کنند و ضرر کنند، کجای دنیا همچین آدم هایی دارد ؟

همکار من 10 هزار دلار در موقعی که دلار 10200 بود خرید کرده است، تا وقتی که خرید نکرده  بود حال بدی داشت و همیشه قیمت ها را دنبال می کرد و به همه اعلام می کرد.

امروز که دلار 10 تومن شده است گفت من از خدامه که بیاد پایین ، من بهش گفتم خب برو بفروش دلار هاتو که بیاد پایین و تو هم متضرر نشی، گفت نه نمی فروشم خب این آدم یا معنی حرفی را که  می زند نمی فهمد و واقعا جاهل است و یا بقیه را جاهل می داند ولی مطئن هستم نادان نیست.

کاش کشورم ایران جایی برای ماندن بود.