One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

illness

گاهی وقت ها به این فکر میکنم چرا خدا کار میکنه که ... هیچی ...

امروز آخرای تایم کار رفتم استخر ، یک چند باری طول استخر رو  شنا کردم ، دیدم نمیتونم نفس بکشم ی چند دقیقه ای موندم اون کنار استخر فشار آب حالم رو بد تر میکرد. یادمه زمانی که میخواستم برای برنامه سربازیم اقدام کنم دکتر گفته بود مشکل قلبی داری ، حتما پیش ی دکتر قلب برو و اگر پرولاپس درجه بالا باشه مراقب عفونت خونی باش اون شب تا خونه اومدن اصلا هوش نبودم. مشکل قلبی هم ؟ گیج گیج  تو تهران خراب شده راه میرفتم واسه خودم. تا  اینکه اومدم خونه ... چقدر سخت بود  اون لحظه که از مطب اومدم بیرون. یادمه زمستون بود اگر اشتباه نکنم و دقیقا تو فشار کاری شرکت قبلی بود. یک آن همه ی بدبختی ها جلوی چشمم اومده بود. بزرگراه رو در جهت عکسش مونده بودم و میخواستم برم جنوب تهران بجای سمت شمال.

بعد از شنا رفتم جکوزی - که پر از کلر بود و بعدش هم رفتم حوز آب سرد بدنم ریست شه ، بعد که بلند شم برم سمت دوش سرم گیج رفت و اتفادم زمین و دوتا از آدمهایی که اونجا بودن کمکم کردن  که نشستم البته این مربوط کلر بیش از اندازه در جکوزی بود ولی خب بنظرم شاید ضعف خون رسانی هم باشه ... نمیدونم دقیقا

پرولاپسی که گفتم یعنی گشادی دریچه میترال ، حالا این گشادی کجا تاثیرش رو میذاره هنگام پمپ خون به بطن ها که در هنگام پمپ خون کمی به بطن چپ نشت میکنه و فشار خون در اون رگ های بطن راست کاهش پیدا میکنه و باعث میشه که قلب در یک  ریتم تپش قوی تری داشته باشه "تشخیص دکتر از روی همین عدم نظم در قدرت تپش قلب بود." حالا عفونت قضیه اش چیه اون خونی که از دریچه نشت میکنه در دهانه ی دریچه باقی میمونه حالا اگر مثلا شما بری دادن پزشکی  جراحی کنی دستگاه جراحی مثلا تیغ برش لثه مشکل کمی آلوده باشه و خون رو آلوده کنه بدن در حالت طبیعی با اون مبارزه میکنه و مشکلی نیست ولی وقتی در بین دریچه میترال باشه عفونت قلبی میاره و بسیار خطر ناک هست. برای همین افرادی که این مشکل رو دارند باید قبلش آنتی بیوتیک مصرف کنن تا اگر مشکلی در خون بوجود اومد بدن با آمادگی بالا تری مقابله کنه.

خب خیابون ولیعصر هم که خلوت شده بهتره کم کم جمع کنم برم  خونه./ فعلا  روزتون شاد.