One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

مخالفت

باید یاد گرفت که مخالفت رو بشنوی ، بفهمی ، تحمل کنی و شرایط رو بهبود بدی و همه ی اینها به این معنی که انعطاف داشته باشی.

امروز یک درخواست من در محیط کاری من به آینده موکول شد ، اون هم به علت عملکرد خوب من ، به علت اینکه رضایت ایجاد کردم !  نمیدونم چرا خوب بودن باعث عدم شده ؟

امیدوارم به درخواستی که دارم و عصبی از پاسخی که شنیدم ، خدا خودش کمک کنه.

سیاست اجرایی مدیریتی ، جامعه کثیف ایرانی

اینجا ایران است ، جایی که وقتی کاری را برای شخصی انجام میدهی در جلوی شما چنان رفتار میکند که انگار مدیون تو است اما پشت سر شما حرفهایی را میزند که انگار شما سر او را کلاه گذاشته اید. این موضوع 2 بار برای من تکرار شد. راستش اولش شکّه شدم نمیدونستم چی باید بگم ، این همون آدمه ؟ همونه !! من چی باید بگم!

برای خودم متاسفم .

متاسفانه نگاه مثبت من به همه چیز در طول چند سال اخیر تا امروز تغییر کرده ، یعنی قبلا نگاه اول من مثبت بود ، و دنبال نگتیو ها هم نمیگشتم تا اینکه مشخص شه که ی ریگی تو کفشی چیزی هست ، اما امروز اولین چیزی که راجع به حرف کسی میتونه ذهنمو مشغول کنه ، اینه که دروغ داره میگه ، چرا اینو داره به من میگه ، قصد چه سو استفاده ای رو داره  و ... همه ی اینها  زمانی شکل گرفت که دیدم  در جامعه ای که زندگی میکنم همه گرگ وار داریم همدیگر رو دور میزنیم و میخوایم بپیچونیم ، دروغ بگیم.

به دروغ وعده و دادن برای ارتقا شخص ، همه ی اینها برای اینه که بتونن پله ای باشی برای بالا رفتن خودشون ، کشور ایران یک کشور کثیف ، بی فرهنگ و متوهم هست.

کدوم فرهنگ غنی ؟ متاسفانه من فقط در تهران و یکی از شهرستان های بزرگ شمال کشور زندگی کردم ، و با ز هم متاسفانه بی فرهنگی در تهران صد ها برابر مشهور تر از شهرستانی در شمال کشور است ، به شکلی که حتی میشه گفت در تهران مردم بی فرهنگ و در آن شهرستان با فرهنگ هستند.

همیشه به خودمون دروغ میگیم ، بی سوادی و مصرف کننده علم از صفات جدا ناپذیر ماست ، حقوق شهروندی نداریم ، هزینه ها با درآمد اصلا برابر که هیچ قابل مقایسه نیست. هزینه های یک پروژه در اغلب موارد عمرانی ، زیرساختی و ... انقدر زیاد میشه که توجیه اقتصادی آن نابود میشه و همچنین متوسط مدت زمان اجرا 5 برابر چیزی که باید در شرایط نرمال باشه درمیاد.

کشور مون هم پر از دکتره ، جمعیت رو به کاهش ، اقتصاد در حال سقوط ، نفت بشکه ای 40 دلار ، سیاست های غلط هسته ای حق مسلم ما ، قوه قضایه غیر کارآمد ، رفاه اجتماعی پایین و ...

کجای وضعیت کشور رو به بهبوده ؟ من نمیخوام کسی رو مقصر بدونم ، کسی رو متهم کنم ، فقط چشممون رو باز کنیم ، میتونیم ببینم که توهم داریم ، باید درست بشن اینها ، فقط پرفسور بازی مردم ما شهرت دارد  و الا کشور و جامعه مریض مایه ننگ کره خاکی است.