One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

خرید ماشین جدید

بنا به دلایلی مجبور شدم که برم دنبال خرید ی ماشین جدید.

ماشین های مختلفی رو بررسی کردم.

انتخاب اول : 206 اس دی تیپ 5 دستی با قیمت 38 میلیون تومان.

انتخاب دوم : ، یه فرانسوی خشک و بی روح بنام لوگان یا همون تندر90 با قمیت 38 میلیون تومان.

انتخاب سوم : جک5 1800 سی سی چینی با قیمت 56 میلیون تومان.

انتخاب چهارم : یافت نشد.

بر خلاف میلم باید ال90 رو انتخاب کنم به دلیل کیفیت بالاتر ، خرابی کمتر و قیمت مناسب تر.

دیتینگ- 4th

طباخی صبا - زعفرانیه ، 7.35 صبح یک روز کاری ...

مشکل شدید جای پارک

سفارش سنگینی که نتونستم بخورمش (مغز بسیار سریع احساس سیری بهم دست داد.)

بقول خودش : خیلی خوش گذشت...

هنوز نمید ونم چی درسته و چی غلط ولی ... میخوام ی وقت مشخص کنم همه چیز رو.... .

فعلا هم ک تعطیلات شمال هست و من هم شمالم ...

English Word Training

درس W1D2 کتاب 1100