One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

گرین کارت + موسسه زبان

* گیرین کارت

خب برای گیرین کارت امثال هم مثل هر سال اقدام کردم، اما با توجه به اینکه برای ثبت نام همسر هم باید پاسپورت نامبر داشته باشیم و نداشتیم، رفتیم که پاسپورت بگیریم، پلیس + 10 که روبروی پارک ملت هست و حدودای ساعت 11 صبح اونجا بودیم، خب خیلی خلوت بود، لبته فکر میکنم بی ربط هم اربعین و سفرای کشور عراق نباشه چو تا این موقع همه اونهایی که لازم بود پاس بگیرن برای رفتن تا الان گرفتن، اما روال پاس گرفتن برای همسرم: 

شما به اتفاق همسرتون به پلیس پلاس 10 مراجعه میکنید با کارت ملی همسرتون اقدام به اخذ فرم پاس میکنید که سه ماه اعتبار داره تا دوباره به پلیس پلاس ده مراجعه کنید و روال رو پیش بگیرید. فرم رو که پر میکنید در انتهای فرم بخشی داره که توی اون بخش نباید چیزی بنویسید و فرم رو ببرید به دفتر اسناد رسمی که  مجوز خروج از کشور به همسرتان بدهید، این موضوع رو متصدی های پلیس پلاس ده بهتون نمیگن تا یکبار اشتباه کنید و بعدش دوباره فرم بگیرید مبلغ هر فرم هم 1400 تومان هست.

در ادامه ما به علت نبود مدارک شناسایی من نتونستیم پاس رو برای همسرم بگیریم و چون نمی رسیم به نظرم که این این موضوع منصرف شدیم تا این لحظه و امسال شانسمون رو فقط با بلیط من آزمایش میکنیم.

* آموزشگاه زبان

آموزشگاهی که ما رفتیم برای موضوع زبان نزدیک میدون ونک هستش این آموزشگاه برای مدرک آیلتس اول از شما میخواد که آزمون مک بدید، آزمون مک رو در دو سطح فول و بودن مهارت شنیداری داره که خب به ترتیب 200 و 130 تومن باید شارژ کنید.

فعلا  اقدامی نکردیم در این خصوص و به تعطیلات میخوایم بریم و بعدش تصمیم بگیریم. ولی فکر میکنم علاوه بر همسرم که باید مدرک زبان رو بگیره من هم باید برای آیلتس اقدام کنم، چون فکر میکنم اینطوری خیلی راحت تر میتونم کار پیدا کنم. ضمن اینکه همسرم باید برای 7.5 تلاش کنه، من باید 6.5 رو تارگت کنم، میتونم 7 رو هم در نظر بگیرم ولی فکر میکنم با این وضعیت کار نرسم بهش و بیخودی سنگ بزرگ علامت نزدن بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد