One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

Electronic Diversity Visa 2017

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time.

همه چیز تمام شد

شاید اصلا نباید شروع میشد، حالا که تموم شده افسوسی هم نیست.از نظر اون که خوب تموم نشد اما از من نظر بسیار کودکانه بود.

بعضی چیزها شروع میشن که که تموم شن ، از همون اول هم بوش میاد که نباید انتهای جالبی داشته باشه و تم موضوع اینه که آقای احمق وقتتو حروم کردی ، خب برای همچین چیزی هزینه کردن احمقانست ولی من هزینه پرداخت کردم ک یادبگیرم یکسری چیزها رو که  اصلا قابل انتقال با تجربه دیگران نیست ،باید هزینه کنی و پرداخت هزینه باعث میشه که در پرداخت های نهایی بهتر عمل کنی حالا این ماجرا  هرچقدر جلوتر رفته باشه و عمیق باشه هزینه بیشتری کردی و حتی ریسک زندگی هم داره  ولی خب این یک باید هست.

امروز دارم به این فکر میکنم که چیکار باید انجام بدم واسه آیندم ؟ درآمد بیشتر ؟ سرمایه گذاری ؟ کسب دانش بیشتر ؟ تاکی تو یه Loop باید باشم ؟منظور لوپ زندگی هستش،  الان که  24 سال 10 ماه 21 روز گذشته از روزی که اولین بار به این دنیا اومدم هنوز هیچی نشده  باید برنامه ریزی کنم که تو سن 28-27 سالگی به  کجای دنیا غیراز  این مملکت باید فرار کنم ؟

زندگی تو ایران یکم سخته، همه چیز در دسترس نیست...


باید استایل زندگیمو تغییر بدم

غزل شماره 6 - شیخ بهایی


دگر از درد تنهایی، به جانم یار می‌باید

دگر تلخ است کامم، شربت دیدار می‌باید

ز جام عشق او مستم، دگر پندم مده ناصح!

نصیحت گوش کردن را دل هشیار می‌باید

مرا امید بهبودی نماندست، ای خوش آن روزی

که می‌گفتم: علاج این دل بیمار می‌باید

بهائی بارها ورزید عشق، اما جنونش را

نمی‌بایست زنجیری، ولی این بار می‌باید