One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

Electronic Diversity Visa

Based on the information provided, the Entry HAS NOT BEEN SELECTED for further processing for the Electronic Diversity Visa program at this time.

حافظه تصویری (Human Photo Memory) یا Eidetic memory

ذهن انسان پیچیده ترین واحد پردازشگر مرکزی موجود در دنیا ، ساخت خدا و با توانایی بی نهایت گیگاهرتز پردازش منطقی ، وابسطه به یک بدن است. و قابلیت های متفاوتی از جمله ذخیره اطلاعات را دارد. مدت زیادی میشه که به میخوام چیزی رو نداشته باشم اون هم حافظه تصویری هستش. Photo Memory  یک نوع نگهداری از اطلاعات در مغز انسان هست که بیشتر در افرادی با سنین 12-6 وجود داره ، و برخی از فراد به لحاظ شرایط هوشی. حالا نمیدونم این حافظه تصویری ما هرچی خاطره بد ، اتفاق بد ، شرایط بد ، و ... بد و بد رو Review میکنه، شاید چیزی هست که خودم میخوام ! نمیدونم ...



پ.ن : این روز ها بنا به دلایل متعددی حالم خوش نیست.

Encapsolation کپسوله سازی خدایی در انسان

در پاسخ به شخصی که باور نمیکند:

تصور کنید روزی را که بتوانید درونیات شخصی رو ببینید! افکارش را بشنوید ، خشونتش را احساس کنید و . . . زندگی غیر ممکن خواهد شد. این قدرتی که خدا در طراحی یک انسان بخرج داده تضمین کننده وجود بلا شکش هست. و یا در خصوص هورمون های موجود در بدن یک انسان تحقیق کنید و تاثیرات آن را بریکدیگر پیدا کنید ، عظمتی خواهید دید که هرگز فراموشش نخواهید کرد.


بقول آمریکایی ها

IN GOD WE TRUST

My Life position

خدارو شکر میکنم بخاطر همه چیزهایی که به من داد و نداد.اونهایی رو که ندارم صلاح و حکمتی درش اومده با اینکه درک 95 درصدش برای من سخته ولی میتونم بگم که  خالقم بودی میتونستی همینم که هستم ندی !! پس بقول ارباب کوتوله گیملی در فیلم سه گانه ارباب حلقه ها "خالق را سپاس" .


اما جدا از همه اینها من تا الان سعی کردم که درست زندگی کنم ، راستش سرگذشت زندگی من شاید جالب باشه , حداقل برای خودم. که فراموش نکنم بعضی چیزها رو. خیلی چیز ها یاد گرفتم و دیدم که به اینجا رسیدم. از نظر مالی هم خانوادم در سطح متوسطی قرار داره که بصورت جدی و فول تایم در طول تحصیلاتم تا دوره کارشناسی کار نکردم(منظورم اسخدامی هستش). ولی دیگه نمیتونستم منتظر یک سری چیزها بمونم و دنبال کار رفتم که در حال حاظر مشغول هستم و باز هم خیلی چیزها یادگرفتم. تو محیط های بزرگی حضور داشتم و دارم.انسانهای به ظاهر شریفی رو دیدم و همچنین انسانهای شرافت مندی.دیدم جامعه ای رو که صداقتی ندارند ولی من همیشه سعی کردم صادق باشم.فکر میکنم به حقوق شخصی تجاوز نکردم حداقل عمدا شاید غیر عمد اتفاق افتاده باشه که امیدوارم خدا و شخصش منو ببخشه. اما به حقوقم تجاوز شده ، آن هم در منظر قدرت و جایی که اگر سیاست بخرج نمیدادی بدتر هم میشد.


اما سیاست کاری فعالیت  بسیار بدی است که بشخصه ازش متنفر هستم ولی گاهی اوقات ایجاب میکنه توهم علارقم میلت کاری رو انجام بدی که میدونی اشتباه است. حداقل در نگاه خودت. این تفاوت عملکرد های نهایی رو بشدت تحت تاثیر قرار میده.


دروغ برای پیش بردن اهداف ، یادمه برای دریافت یک وعده غذا کمی زودتر از بقیه  دروغی گفته شد. خب شما اگر این رو ببنید امکان داره حرفی رو از این انسان قبول کنید؟!


در همه جای دنیا انسان ها رو به تعالی و رشد اجتماعی ، علمی ، فرهنگی و اقتصادی هستند. اما ما در ایران فقط به یکدیگر نگاه میکنیم و دنبال عیب دیگران هستیم.


به امید آنکه به فهمی دسته جمعی برای جامعه ای با فرهنگ برسیم