One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

این روز ها

چندروزی هست میخوام برم منابع تافل رو تهیه کنم ، کتابهایی که به عنوان منابع پیدا کردم و قصد خریدنشون رو دارم ایناست:

a-Official Guide TOEFL test

b-Delta

c-Barrons

d- Longman

در مورد زبان اگه بخوام بیشتر بگم ، راستش سطح زبان من به واسطه چند سال رفتن به کلاس زبان و خودن کتابهای New Interchane  در حد متوسط بود. و از تابستون 92 هم دوباره رفتن کلاس زبان رو شروع کردم که با یک تست تعین سطح تونستم در سطح TOPNOTCH 2A ادامه بدم"اعتقادم به کلاس زبان اینه که حتی اگه یک کلمه جدید هم در هفته آموزش بده که من بلد نیستم ارزشمنده" درکل بنظرم محرک خوبیه.تو این کلاس زبان جدید با کتاب  TOPNOTCH کار میشه و یه کتاب Impact هم استفاده میشه و هفته ای 2 روز تدریس میشه ، و در حال حاضر کتاب TOPNOTCH 3A هستم.

امیدوارم که فردا عملیات خرید کتابها انجام بشه و برنامه ریزی کنم برای خوندنشون.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد