One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

برنامه ریزی (ارشد آزاد 93) آی تی - شبکه

اما برنامه ریزی بعد از یه مدت درگیری اینکه چطوری استارت بزنم ، یه برنامه ریزی تقریبا منعطف(Flexible) ریختم.

خب امروز جمعه 92/11/11 صفر استارت منه. طبق سرچهایی که کردم کنکور ارشد 93 توی خرداد 93 و فکر کنم 9 خرداد باشه چون جمعست 9ام. و تا تاریخ آزمون 16 هفته فرصت دارم،یعنی 4 ماه حدودا ، با در نظر گرفتن 18 واحد این ترمم که 6 واحد پروژه و کارآموزی و 1 واحد تربیت بدنیه میشه کلا 11 واحد تئوری (4 درس)که وضعیت خوبیه.

خب از بین اون درس هایی که برای کنکوره من 9 تا درس رو انتخاب کردم تو این 4 ماه بخونم:

و با * بهشون تو فیلد های علاقه و اهمیت Rank میدم.


ردیفدرسعلاقهاهمیت
1زبان تخصصی****
2گسسته***
3ساختمان داده****
4طراحی الگوریتم****
5مهندسی نرم افزار*****
6شبکه*****
7مبانی مدیریت****
8پایگاه داده***
9سیستم عامل****
10


علاقه مندی: از ***(حداکثر)   اهمیت : از **(حداکثر)

با این شرایط:

دو هفته آخر میشه جمع بندی ، یعنی از 93/2/20(اردیبهشت) الی 93/3/2 (خرداد)

و آخر هر هفته گزارش هفته رو باید بدم اینجا که جمعا 16 گزارش میشه و تو پست بعدی هم مقدار درس هر هفته رو تعیین میکنم.

اما نتیجه رنکینگ به ترتیب برتری : 

مهندسی نرم افزار=5

شبکه های کامپیوتری =5

سیستم عامل = 4

زبان تخصصی=4

مدیریت=4

الگوریتم=4

ساختمان داده=4

پایگاه داده = 3

گسسته=3


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد