One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

روزای خوب

شاید به این دلیل اسمش روزای خوبه که اون حسی بد و نارضایتی از خودمو ندارم ، من خیلی واسم مهمه که از خودم راضی باشم ، با اینکه کمی از برنامه عقب هستم و نمیتونم کاری انجام بدم اما از اینکه وقتمو رو پروژم گذاشتم حس خوبی پیدا کردم.

یکم راجع به پروژم بگم ، راستش این پروژه یه پروژه تحت وب هستش ایدش هم  از اونجایی اومد که ترم اول تو کلاس زبان دیدم بعد اینکه ترم تموم میشه و امتحان رو میدیم نمره رو روی برد میزنن و از اونجایی که بعد از امتحان فاینال یه 15-20 روزی تا شروع ترم بعدی طول میکشه و بی اطلاعی از نمره یه جورایی جالب نبود و از اونجایی که محل آموزشگاه جای شلوغ شهر هستش و حتی من که محل زندگیم همین شهر هست علاقه ای ندارم که تا آموزشگاه برمو نمره ی رو برد رو ببینم حالا چه برسه به صالح و ابراهیم و ... بقیه که از شهرای دیگه با فاصله 20-30 کیلومتری میان تا کلاس ...

این شد که گفتم بهتره این پروژه رو پی ریزی کنم و اگه خدا بخواد بصورت آزمایشی و رایگان بدم که آموزشگاه استفاده کنه.

البته اولا خیلی سطح بالا گرفته بودم پروژه رو و از اونجایی که کار تیمی تو ایران اصلا نیست و اصلا من تیمی نداشتم ... پروژه داشت به بیراهه میرفت که خودم شخصا "اهدنا صرات المستقیم" رو بجا آوردم و قراره که تو سه فاز به سعادت برسونمش.

این بود از موضوع پروژه مان ، و واسه بچه های نرم افزار بگم تحت وب پی ریزی شده و از تکنولوژی ASP.NET 3.5 و زبان برنامه نویسی Visual basic و پایگاه داده MS SQL Server 2008 استفاده کردم.

کوییز روز یکشنبه هم کوییز خوبی بود و خوشحال بودم از فرآیندش با اینکه وقت خاصی هم واسش صرف نکرده بودم ، که فکر میکنم این هم مزید بر علت شد که حالم خوب باشه.

نمره کوییز : 28 از 33

{ویرایش: اضافه شدن نمره کوییز}


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد