One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

آزاد کردن مدرک کاردانی دولتی - روزانه بومی

چند روز پیش که رفته بودم دانشگاه قبلی واسه دادن نامه درخواست ریزنمرات برای دادنشگاه جدید ، پیگیر کاراهای آزاد کردن مدرکم هم شدم که اونطوری معاون اداری و مالی دانشکده گفت از این قرار بود که به ازای هر ترم تحصیل اگر ورودی مهر 88 بوده باشی باید مبلغ 120 هزار تومان پرداخت کنی و اگر دانشجوی بومی باشی باید 2 برابر تعداد ترم های تحصیلت هزینه پرداخت کنی و کلا گفت که آموزش رایگان هزینش فرمول داره و ... شما هروقت خواستی بیا من واست درست میکنم برو امور مالی ، اما طی جستجوی من به این مطلب هم رسیدم که توی عکس میبینید.

خدارو شکر که ارشدنیستیم اونم دولتی ، بازبقیه خوبن ، کلا این شکلی جلوی خیلی ها رو میخوان بگیرن دیگه ....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد