One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

چرا بعضی ها نمیخواهند که شما...؟


نمیدونم ، شاید من حساس شدم بخاطر موقعیتم و شاید  هم اونها و علل خصوص شخص خاص "میم" نمیخواد که پیشرفت کنم. شایدهم همون شخص خاص "میم" قصدش خیره و میخواد راهنماییم کنه ، هیچ وقت نشده که تو ارتقاء تحصیلی تشویقی ازش بشنوم ، و همش میگه این طرز فکر خوب نیست و بازار کار فلانه و ... عمرت رو از دست داری میدی و برو سربازی و ... ،و خیلی فاز منفی میده ؛ بنظرم کسی این حق رو نداره که شخصی رو نا امید کنه و از تلاش و شوقی که داره باز دارتش ، یه جورایی شاید با آینده و زندگی یکی بازی میشه با این کار، حداقل این میتونه باشه که آقا نهایتش نظرت رو بگو نه اینکه طرف رو آشفته کنی و دو دلی توش به وجود بیاری......اصلا حس خوبی به آمهایی که دم از انسانیت و دینشون میزنن ولی خیلی از چیزها رو رعایت نمکنن ندارم.

خودم هم یه جورایی تو یه چند راهی گیر کردم البته اگه مدیریتش کنم خیلی خوب میتونم بهر ببرم از این شرایطم ولی خب سخته و خیلی علوامل دیگه بهش مربوطه که شاید از دست من خارجه و لی محال نیست یعنی احتمال شدنش هست اگه شانس هم یار باشه ، من شخصا زیاد به شناس اعتقاد ندارم و کلا در هیج موقعی هم در نظر نمیگیرمش یا میشه یا نمیشه بقول ما کامپیوتری ها یا صفر یا یک.

و اما شرایط من :

a-تیر 93 فارغ التحصیل میشم ، که خیلی خوبه  چون از این دانشگاه و بروک راسی و قوانین بیخودش یه جورایی خسته شدم.

b-تو خرداد 93 هم که واسه کارشناسی ارشد امتحان میدم و اگه قبول بشم مهر 93 دانشجوی ارشد هستم با هزار امید و علاقه و آرزو که برم یکم تو فیلد مورد علاقم ریسرچمو شروع کنم.

c-بعدشم که میرم واسه اپلای و انشاا... اونور

d-میمونه وضعیت سربازی

راجع به بخش دی اگه بخوام بگم من به دلایلی میتونم معاف بشم (پیش قضاوت نکنید هنوز خودمم دقیقا نمیدونم چه دلایلی)اما از اونجایی که این معافیت در صورتی که تو ایران بمونم میتونه باعث بشه که تو استخدام و این حرفها اما و اگر بیاد یکم با تامل باید در موردش تصمیم بگیرم.

پس اگه ارشد رفتیم و بعدش اپلایمون اوکی شد میریم واسه معافیت و اگر اپلای نشدیم(دلایلی مختلفی میتونه داشته باشه مثل نپذیرفتن اتباع خارجی از طرف ایالات متحده یا ممنوع الخروج شدن تمام ایرانی ها از کشور و هر دلیلی بجز خودم چون من قوی محکم پای همه چیز اونور رفتن هستم و بخودم قول دادم که تلاشمو کنم و ...) معافیت رو کنسل میکنیم به خدمت مقدس سربازی میریم و یه مدتی هم با درجه به از درجه کارشناسی به نظام خدمت میکنیم. فکر کنم درجم ستوان دومی باشه بهر حال سرباز وظیفه ایم دیگه ...

امیدوارم که این 2 سال آتی بتونم واسه زبان کاملا آماده بشم و نمرات خوبی بگیرم و برنامه هام خوب پیش بره ، به امید موفقیت همه و خودم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد