One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

دلیل


من یک ایرانی هستم ، شاید بتونم توی کشور خودم بمونم ، شاید بتونم زندگی کنم اما :

بنظرم اینجا،ایران (با همه خوبی و بدی هاش) برای من ساخته نشده ، نه اینکه نخبه باشم نه ، نه اینکه محدودیت داشته باشم اونجوری که باید نه . اما اینجا کشور من ، وطن من  برایم ارزشی که باید قائل نیست ، برای تحصیل من ، برای تفکر علمی من برای پشتیبانی از من و آینده من ، جدای همه ضعف های کشورم من ایران رو دوست دارم،بنظرم شاید بهتره که من برم و برای کشورم مفید باشم. تا اینکه بمونمو یکی مثل خیلی ها بشم.ارزش من به ایرانی بودنمه نه موندم در ایران،نمیگم هرجایی بجز ایران بهترین،گل و بلبله و بشریت اونجا پیدا میشه ، اما بستر چیزایی رو که من میخوام مهیاست. به قول یکی این شرایطی که داری پیش میگری اگر تو ایران بودی یک فرد خیلی خیلی موفقی میشدی.شاید بخاطر سختی هاش این حرف رو میزنه و درست هم میگه ، آره هفت خان پذیرش کار دشواریه و خیلی پیچ و خم داره.اما از اونجایی که اگر واسه کاری زحمت بکشی و نتیجش رو میبینی میتونم بگم که شاید یکی از بهترین ها پشت این کوشش باشه. راهی که من میخوام برم و تا حلا توش قدم گذاشتم راهی که با امید و هدف دارم پیش میگیرم و شاید اگر 2 سال پیش میومدم تفکراتمو مینوشتم اینجا و الان میخوندم کاملا در تضاد بود، من فکر میکنم تازه خودمو پیدا کردم ، بنظرم این محیطی که من توش هستم باعث خیلی از مشکلات و حتی اتفاقات اخیر و گذشته من شده.


به امید یه روز بهتر...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد