One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

هدف ، رسیدن

برای رسیدن به هدف مهمه که علاقه و شوق داشته باشم که در مورد من همچین چیزی صدق میکنه ، اما شرط لازم و کافی نیست ، به مطلبی خونده بودم گفتم شییر کنم شاید مفید باشه :

1- هر روز قبل و بعد از خواب باید یک مروری روی اهداف و پله ها داشت و بررسی کرد.

2-هر روز باید یک کاری در زمینه رسیدن به هدف انجام بشه حتی شده یک مورد کوچیک (مثلا 2 دقیقه زبان خوندن در روز)

3-تعیین واقعیت های یک هدف "برای رسیدن باید بدونیم که چقدر باید تلاش کنیم و چه راهی رو باید طی کنیم"

4-تلاش برای رسیدن به هدف "Effort never dies"

5-شکست خودرن یکی از بخش های رسیدن به هدفه ، گاهی خیلی میتونه مفید باشه و نباید نا امید شد.

6-گاهی هدفتان را به یاد آورید و به زمانی فکر کنید به آن رسیده و لذت ببرید.

7- افکار منفی رو از خود دور کنید.

این موردها گفته های آقای آنتونی رابینز بود.

اما جدای اینها ، باید تمام تلاشمو بکار بگیرم و سعی کنم نا امید نشم ، بیشترین حس نا امیدی رو از اطرافیانم میگیرم و الخصوص کسایی که اصلا اطلاعی در زمینه پذیرش ندارن و تو زندگیشون اصلا موفق نبودن. بنظرم باید یکم ازشون دوری کنم تا بتونم به خواسته ها برسم ، یکم هم کنکور ارشد و انتخاب واحد دانشگاه برنامه هامو بهم ریخته و پایداری نداره زمانم واسه همین نمیتونم اونطوری که باید وقت رو مدیریت کنم. اما احساس میکنم که داره همه چیز جمع جور میشه واسه یه استارت خوب تا هدف کوتاه مدت شماره یک ، امروز هم باید برم کلاس زبان که قرار شد New stuff Question داشته باشیم بهتر برم کمی بخونم و بعدش برم کارت ورود به جلسه فردا رو هم بگیرم شاید فرجی شد و قبول شدیم ، گرچه مهم نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد