One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

50Percent

آره 50 درصد ، از اون برنامه داره اجرا میشه ، فکر میکنم به زمان نیاز داره تا بتونم به اونجایی که میخوام برسونمش ، یقین دارم میتونم. اما ای کاش اون استارتی که اول سال 91 زده بودمو الان میزدم و میرفتم جلو ... شایدم شرایط ایجاب میکنه که اینطوری باشه. خدا خودش کمک کنه ... واسه اینکه زبانم رو تقویت کنم ، تو کارتون سیمبا بعد اینکه عموی سیمبا باعث قتل پدرش میشه و سیمبا رو فراری میده و در حالی که سیمبا نا امید و ناراحتته یه جا هست که پومبا ("Pumba") خوکه میگه  Hakona matata  و بعد معنیشو میگه "It means No worries" ، چقدر خوب میشد که ی همچین دوستایی داشتم ، متاسفانه خیلی از کسایی که اطرافم هستن فقط به گذروندن وقت خودشون و لذت و حال فعلیشون فکر میکنن و یه جورایی انگاره زندگی فقط همون دقایق لذت بخش و حال حاضرشون تا یک هفته آتی هست. کارتون سیمبا 1 رو که دیدم حالم بهتر شد... گاهی کارتون های خیلی خوب هستن ...


چهار شنبه کوییز دارم ، این کوییز یکم سخت تر از قبلی بنظر میرسه اونم به این دلیل که گرامر might,must,must not , may , have to  and be able to  بهمراه لغات کتاب Impact value هست. که فکر میکنم یه بعدظهر وقت میگیره خوندنش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد