One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

acm

اجازه بدید اول بگم که acm چی هست acm مخفف کلمه Association for computing Machinery است و یه نوعی خاص از مسابقه برنامه نویسی گفته میشه.ترم پیش بود که به پیشنهاد یکی از اساتید توی مسابقه acm  یکی از دانشگاه ها بهمراه یکی از دوستان ثبت نام کردیم که مثلا من پیاده ساز الگوریتم و اون هم به عنوان تحلیلگر ریاضی هست که چند وقت دیگه مسابقش استارت میخوره اما خودم  زیاد به این مسابقه دید خوبی ندارم چون اولا منطقه ای نیست و دانشگاهیه و دوما اصلا برنامه ای واسش نداشتیم. و فقط به لحاظ مالی تا حدودی جوایز خوبی داره و شایدهم کمی رزومه ای ...

برنامه درسی واسه ارشد هم زیاد جالب داره پیش نمیره ، یکم بی برنامگی وجود داره اما کم کم داره بهتر میشه  تا برسم به ایده آل. امروز مستند میراث آلبرتا رو یه بار دیگه نگاه کردم ، این مستند واسه اونایی ساخته شده که میخوان اپلای کنن و برن اما جالب بود واسم ، یعنی با دیدن این مستند به این رسیدم که واقعا به قول یکی "حقمونه که بریم تو غار و با سنگ و ... آتیش راه بندازیم" ایرانی هستیم دیگه ... ، نمیدونم چرا مستند رو مستند نساختن و واقعیت رو نگفتن و فقط به  دنبال هدفشون رفتن و از اون چیزی که باید باشه به دوره و کاملا ایده شخصی و خصوصی رو میخواد القا کنه ، بهر حال این نظر منه و بنظرم اصلا دیدنش پیشنهاد نمیشه چون ، اولا اصلا مستند نیست و دوما رو هم بیخیال چون نگم بهتر بنظر میرسه.

این روز ها خیلی درگیر تر هستم ، به این فکر میکنم که کاش acm شرکت نمیکردم ، چون بهتر بود که رو برنامم زوم میکردم "یه جورایی به احترام استادی که پیشنهاد داد شرکت کردم."

این جمله یعنی من تنها نیستم:

"خداوندا در همه کارها تو یاور،همراه و حافظم هستی"

و من خوشحالم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد