One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

صبح امروز

ساعت 8 صبح با زنگ یکی از دوستان خابمون کات شد که بریم پیگیر کارای  پروژه  و کارآموزی بشیم ، تصفیه باید میکردیم و از استاد تاییدیه میگیرفتیم،استاد که ساعت 12 میومد مجبور شدیم کمی دیر تر بریم که استاد رو ببینیم و تاییدیه بگیریم ،بعد تصفیه و کمی هم منتظر موندن تا استاد اومد و تایید کرد و اومدیم از دانشگاه بیرون ،بعدش میخواستم حساب هامو  رو بالانس کنم (خیلی پول های پراکنده تو چندتا حساب داشتم) تصمیم گرفتم که همشون رو جمع کنم تو حساب بانک ملت ، بعد اینکه پول ها رو گرفتم از ATM  رفتم به شعبه ای که حساب باز کرده بودم که هم شماره تلفن دریافت گزارش تراکنش ها رو تغییر بدیم و هم پول بصورت نقدی واریز کنم به حسابم. که از قضا اواخر ساعات کاری بانک بود طبق این برگه نوبت ساعت 13:09 من وارد بانک شدم ، و تا ساعت 14 کارم تموم شد.

حالا چرا 12 نفر در انتظار و 50 دقیقه با 5 تا باجه؟

بعد اینکه نوبت رو گرفتم ، یه مهندس اومده بود رک (یه مکانی واسه تجهیزات شبکه هست) رو باز کرده بود و یه ماژول سریال میخواست به سوئیچ اضافه کنه ، اول اسلات در آورد و بعد رفت توی ماشین دید ماژول سریال نداره ، بعد دوباره اومد همون ماژول رو نصب کرد (تو این مدت همه ی مردم علاف این آقایون شده بودن) و بعد با کلی دردسر لینک رو برقرار کرد که 12 نفر ، در انتظار با 5 باجه فعال از 7-8 باجه ،دقیقا 50 دقیقه در بانک بودم. رسید به نوبتم رفتم به متصدی میگم "میخواستم شماره تلفنی رو که برای اس ام اس بانک و گزارش تراکنش ها دادم رو عوض کنم" میگه نمیشه الان انجام بشه دفعه بعد بیا واست انجام بدم !!!!!!

خب بگو بلد نیستم دیگه ، همکارم واستون انجام میده ! متصدی مسن هم بود ، دیگه نخواستم بگم آقا مگه من وقتمو پیدا کردم که فردا هم بیام بانک ، اون تو این شلوغی های سال نو !؟! هیچی دیگه ، با نارضایتی اومدم بیرون و کارم انجام نشد...

اینجا هیچ حقی واسه تو قائل نیستن ، اصلا رئیس بانک هم نیومد بگه عذر میخوایم بابت این مشکل ،  مثل همین امروز که تو اداره آموزش دانشگاه برگه زده بودن که توهین و درگیری فیزیکی با کارمندان دولت بین 10 تا 60 ضربه (دقیق یادم نیست) شلاق دارد. اما هیچ کجایی آدرسی از اینکه اگه حق کسی ضایع شد یا یکی خواست دانشجو رو بپیچونه و کارش رو راه نندازه نیست... بعد یه پست میذارم از شکایت خودم از یه سازمان که به هیچ جا نرسید ... فعلا برم که دیرم شده.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد