One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

Happy Norouz- 93

Faith makes all things possible ,
Hope makes all things work ,
Love makes all things beautiful,
i hope have all the three for this New Year
Happy Norouz
 
سال 92 سال خوب بد بودی  ، خوب از اینکه تونستم خودم پیدا کنم ، تونستم یه چیزی رو هم توی خودم پیدا کنم ، از نظر درسی هم خوب بود ، اینکه از تابستان 92 رفتم کلاس زبان خیلی خوب بود ، چون گروهی رو که تو زبان پیدا کردم گروه خوبیه اگه من اون پشتکاری رو که علیرضا داشت رو داشتم  ، الان تافل 115+ داشتم. اما مهم نیست ، به قول معروف ما EQ داریم بجاش و تلاشمون کمه. اما بهار 92 مخصوصا فروردینش اصلا خوب نبود امیدوارم بهار 93 یه بهار خوبی باشه ، یه جورایی خیلی چیزا تو بهار 93 مشخص میشه. سال 93 واسه من سال مهم و سرنوشت سازیه انشاا... که خوب پیش میره و به Goal هام میرسم. اینروزها خیلی سرچ میکنم راجع به دانشگاه های یو اس و خیلی مطلب خودنم ، یه وقت بدجور نا امید میشم ، یه وقت به حدی امیدوار میشم که خودم باورم میشه که 2016 اونور هستم.نوروز امسال قرار شد که کلا به درس خوندن بگذره ، و اما اگه نگذره یعنی ... خیلی بد میشه ، میدونم که میتونم ؛ به امیدخدا از فرداست که شروع کنم تا آخرش بتونم جبران کژی ها کنم و به برنامم دقیق برسم. شدنیه اما راحت نیست ، خب اینم یه جورشه دیگه ، قراره یه مدت سختی کشید که یه مدت طولانی تر اون چیزی که میخوای باشی و ازش لذت ببری . ی جا خونده بودم که "توراهی که با سختی سپری میشه یه مقصد لذت بخش و شیرین نهفته شده" امیدوارم بعد اون Goal که بهش رسیدم شیرینی اون رو بجشم و جشن بگیرم.

با آروزی بهترین ها برای همه ی ایرانی ها منجمله خودم و خانوادم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد