One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

two day after nooroz 93

امیدوارم که نوروز به همه خوش بگذره ، به من که با درس خوش نمیدونم میگذره یا نه !! ولی خب دیگه چه کنیم....

دیشب تونستم یکم درس بخونم حدود 80 صفحه شبکه خوندم بعد خوندن حس خوبی داشتم اما صبحش که خواستم دوباره بخونم اصلا تمرکز نداشتم ، یکم زبان کار کردم ، ویدیو دیدم و نوشتم. مهمونی هم که پیا پی پشت سرهم تایم اول شب کلا میپره و نمیتونم کاریش کنم.امشب باید دوباره بخونم ؛ که از برنامه عقب نمونم . یه تصمیم دیگه گرفتم که از همه چیز برای رسیدن به اهداف خودم استفاده کنم "شاید خودخواهانه باشم" اما ... بهتره که اینکارو کنم ، بعضی اوقات خیلی نگران این میشم که نکنه نرسم به خوندن همه ی اون درسها و آزمون خرداد رو از دست بدم و یکم نگرانم میکنه ، که اصلا خوب نیست ضمن اینکه یکم سرما خوردگی حالمو بد کرده و اعصاب خورد من شده ، سالمون که با سرما خوردگی شروع شده فکر کنم امسال واسم سال سرما باشه و بس. الان هم برم یه چایی بزنم و شروع کنم به درس خوندن تا بعدش برم به مهمونی برسم.

روز دوم بهار خوبی داشته باشید.

نظرات 1 + ارسال نظر

سپاس
سال نو شما هم مبارک

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد