One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

13 بدر من (روز درس خوندن)

نوروز 93 خود را چگونه گذراندید؟

نوروز امسال با همه ی نوروز ها فرق داشت ، فرقش این بود که اصلا تعطیلات 15 روزه رو حس نکردم ، و کمو بیش پی درسهام بودم ، کتابخونه میرفتم ، روزای اول که فکر میکردم 2-3 فروردینه اما 5 فروردین شده بود و من خبر نداشتم ، مونده بودم که چقدر تند تند داره میگذره  و میره ، خلاصه درس خوندن ی بخشی از نوروز 93 بود ، و به نکته دیگه رسیدم اونهم اینه که "باید تنها درس خوند" تنهایی بهترین گزینه است ، چون فرض اگه 2 نفر بخوان با هم درس بخونن چطوری میشه ؟ آره حواس پرتی ها *2 میشه

عدم برنامه ریزی *2 میشه ، تلاش نکردن و تنبلی *2 میشه ، پس بهتره که ی جوری درس بخونی که خودت همچیو در دست داشته باشی ، "از من به همه نصیحت که آقا/ خانم با کسی هماهنگ نکنید که بیا باهم درس بخونیم"

امروز برخلاف همه من خونه درس دارم ، و قراره که درس بخونم و به برنامه هام برسم ، الان فقط تنها چیزی که برام مهمه اینه که به آزمون خرداد ماه برسم و جایی که میخوام قبول بشم بعد واسه تابستون برنامه بریزم که زبان فشرده بخونم "کتابهای زبان تابستون رو بعدا معرفی میکنم".

روز طبیعت خوبی داشته باشد ،از طبیعت هم خوب نگه داری کنید تا به خودتون خسارت وارد نکنید.


به امید موفقیت همه و خودم . شاد باشید ایرانی ها

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد