One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

کارآموزی ، شروع مجدد و فشرده

یه مدتیه که بعد از تعطیلات عطش درس خوندن کم شده ، تو این وضعیت هم خانواده محترم رفتن سفر ، من موندمو تهیه و غذا  و تنهایی زندگی کردن ، اما خوبه آدم به سختی هاش عادت میکنه و میشه گفت که کارآموزی تو آمریکا هستم که حداقل باید بتونم یه چیز درست کنم و بخورم. پلو پز یکی از ملزومات انفرادی زندگی کردنه چون وقت زیادی باید برای کاری صرف کنی که تکرار شدنیه و کسل کنندست.

تو این مدت خیلی یه چیزی که واسم جالب بود این که خیلی ها واسه خودشون فکر میکنن و حرف میزنن و خیلی ها هم میخوان حرفی بزنن که بقیه بخندن بعدش میگن شوخیه دیگه اصلا هم به اینکه طرف ناراحت میشه فکر نمیکنن.خراب کردن ، مسخره کردن ، دست کم گرفتن کسی برای اینکه خودت به یک متغیر ایکس برسی اصلا قابل قبول نیست ، و به نظرم بی شخصیتی محضه و تو خیلی ها عادت شده که سوژه پیدا کنن و ...  بعد همین آدم میاد داد و بیداد میکنه ، خب بشر خودتو نمیبینی و فقط مدعی هستی.اسلام داریم ، مسلمان نیستیم ؛ مسلمان داریم تو محیط اسلامی نمیتونه بمونه. بعد فکر میکنیم که آره کارمون درسته بقیه کشور ها دارن اشتباه میکنن و ... یکی نیست بگه آخه مسلمون تو که ادعا داری چرا داغونی پس ؟ میخوای تاثیر گذار باشیو جهان اسلام رو گسترش بدی باید چیزی داشته باشی که بگی آره اینه ببین چقدر خوبه ؟ بعد یارو بیاد طرفش ، راست که نمیگیم ، پشت سر هم حرف میزنیم ، تخریب میکنیم ، آبروی مردم و میبریم ، قضاوت میکنیم ، پیش قضاوت هم میکنیم ، و ... خب الان من فلان دینی بیام اینها رو ببنیم که فرار میکنم و بعد واست تبلیغات منفی میکنم!!!! دین اسلام فقط نماز ، روزه ، زکات ، حج ، خمس و ... نیست. انسانیت در صدر همه ی اینها قرار داره و ما فقط یاد گرفتیم گشنه بمونیم و یه سری جملات عربی رو تکرار کنیم....


به بعضی ها یه چیزایی رو باید فهموند ، که.... عزیز داری اشتباه میکنی ... و بهت نشون میدم که اشتباه کردی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد