One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

زبان انگلیسی و حفظ لغت

چیزی که واضحه و همه میدونیم اینه که دامنه لغات انگلیسی در کسب این علم یکی از مهم ترین بخش های زبان انگلیسه و میتونه کمک بزرگی تو آزمون های تافل و جی آر ای کنه و مشکلاتو کمتر . خب برای اینکه لغت یاد بگیریم منابع مختلفی وجود داره مثل ، فیلم ، مجله ، روزنامه ، موسیقی ، خبر و ... اما بخاطر سپردنش راهی جز استفاده از یک سیستم یادگیری منظم و مداوم نداره که امروز بهش میگیم لایتنر یا جی 5 .نحوه استفادش هم خیلی آسونه که بهتون پیشنهاد میکنم به این لینک یه سری بزنید که حتی خودتون میتونید لایتنر رو درست کنید.

جعبه لایتنر ، ویکی پدیا

جدای اون نرم فزار Jmemorize هم هست که نرم افزار خوبیه ولی من خودم از نرم افزار Maximum Learning که ساخته یا شایدم کپی شده یک شرکت ایرانیه که طراحی خوبی داره و مفیده و یه مدت ازش استفاده کردم و نتیجه خوبی گرفتم ولی متاسفانه از انگلیسی به فارسیش استفاده کردم که تو یادگیری زبان کار خوبی نیست.

با اینحال این مجموعه نرم افزاری فعلا 1100 کلمه ، 504 ، و کلمات تافل "TOEFL WORD" رو شامل میشه که فکر میکنم قیمت هر نرم افزارش حدودا 13 هزارتومان باشه.

اما یه جایی خوندم که یادگیری لغات از دیکشنری هم خوبه ، و من شروع کردم به خوندنش که اول لغات رو از دیکشنری وارد فلش کارت میکنم (دستی مینویسم) به اینصورت که لغت و تلفط یک سمت و معنی و توضیح به انگلیسی یک سمت دیگه و بعد لایتنرش میکنم.من برای اینکار از دیکشنری LONG MAN HANDY LEARNERS  استفاده کردم. و قصدم اینه که روزی یک صفحه ازش رو وارد فلش کارت  هام کنم که در کل 517 صفحه هستش و  در 517 روز کل دیکشنری رو تموم میکنم. و هر صفحه ای حدودا 25 الی 35 لغت داره. پشت جلد دیکشنری زده 27000 WORD & Phrases که خب خیلی زیاده امیدوارم بتونم تمومش کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
wickie جمعه 13 تیر 1393 ساعت 20:38 http://zireasemanenilgoon.blogsky.com/

سلام دوست خوبم. فکر کنم هم هدف باشیم . یه سایت خوب برای یادگیری لغت در قسمت پیوند های وبلاگم معرفی کردم
منتظرتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد