One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

تعهد خدمت در مقابل آموزش رایگان

موضوع این تعهد نامه  چیه ، این تعهد نامه واسه اون دسته از دانشجویانیه که در دوره های روزانه دانشگاه های دولتی درس خوندن و میخوان ادامه تحصیل بدن و یا نیاز به مدرک یا ریزنمراتشون دارن . در کل به نقل از وزارت علوم " دانشجویانی که از آموزش رایگان استفاده می کنند مکلفند برابر مدتی که از تحصیل رایگان استفاده کرده اند در ایران خدمت کنند. در صورت استنکاف از انجام تمام یا قسمتی از این خدمت باید هزینه تحصیلات رایگان را تمام یا به تناسب مدتی که خدمت نکرده اند به دولت بپردازند. "

این هم سندش که تو دفتر خونه تنظیم شده و 20 هزار تومان وجه رایج کشور بابتش پرداخت کردم ؛ امیدوارم بعدها واسم دردسر درست نکنه.

خب شما تعهد به خدمت در ارگانها و سازمان های  دولتی و خصوصی  در کشور جمهوری اسلامی دارید که به ازای هر سال تحصیلی باید یک سال در کشور جمهوری اسلامی ایران خدمت کنید تا بتونید مدرکتون رو اخذ کنید.

اما مشکل من چی بود ، من موقع فارغ التحصیلی تسویه حساب رو گرفته بودم و کارت دانشجویی رو هم تحویل داده بودم اما کسی از مسوءلین دانشگاه اعلام نکردن که هچین چیزی لازمه و باید انجام بشه تا اینکه تو مقطع بعدی واسم دردسر ساز شد و بعد کلی نامه پراکنی برنامه من کلی عقب افتاد و ... کلا نظام اداری ایران انقدر گیر دار که ... این پست رو آپ کردم که بقیه دوستان گرفتار همچین موضوعی نشن و بیخودی اعصابشون مثل من بهم نخوره. موفق باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد