One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

خواب عجیب

چند شب پیش خواب دیدم که تو یک محیطی هستم که یک ظلمی داره به یک عده ای مثل زن و بچه بی دفاعی میشه اما من هرچقدر میخوام برم کمکشون کنم کاری از دستم بر نمیاد و فقط دارم بشدت گریه میکنم بعد از خواب یهو بیدار شدم دیدم واقعا دارم گریه میکنم.خواب عجیبی بود!نمیدونم چه ربطی به ماه محرم و... میتونه داشته باشه اما شاید هم برگرده به موضوعی که چند وقت پیش به خودش درگیر کرده بود که مربوط به روح مرده ای در بدنم بود ، چون از نظر یکی اطرافیان بیش از حد به تکنولوژی و مجازی بودن پیچیده شدم و دارم به یک آدم بی روح و بی احساس تبدیل میشم مدتی در این باره باخودم فکر کردم دیدم شاید کمی حقیقت داشته باشه ، و من تو این زمینه بازنده بازی زندگی باشم چون انسان ها از زندگی که در پیش میگیرن اهداف خاصی رو دنبال میکنند و این اهداف اگر در نهایت دقت انتخاب نشه به ابعاد دیگر زندگی لطمه میزنه و مثلا از دست دادن حس لطافت روح و یا بی احساس شدن به محیط اطراف و چون یکشبه این وضع ایجاد نشده یک شبه هم درست نمیشه و مشکلات خاص خودش رو ایجاد میکنه. امیدوارم دیگه از این خوابها نبینم.

نظرات 1 + ارسال نظر
صادق شنبه 17 آبان 1393 ساعت 23:36

سلام.
ان شاالله که خیره

ممنون ، امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد