One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

ارتباطات ، سربازی

وضعیت خدمت سربازی : مشمول                                   توضیحات : معافیت تحصیلی

وضعیت خدمت سربازی : معافیت                               توضیحات : معافیت پزشکی


نمیدونم ، ارتباطات بعضی اتفاق ها تو زندگی  رو میتونم ربط بدم به چیزی هایی که باید میبود و نیست ؟ یعنی یه جورایی لطف خدا رو دارم میبینم . تو نگاه من نتیجه میشه زحمتی که کشیدم . تو نگاه همه میشه موفقیت بزرگ ، راه پر پیچ و خمی که  شجاعت پشتش بود ، حمایت وجود داشت (پدرم) ولی اون هم الان راضیه از کاری که کرده با اینکه کمی تار بود براش و لی رضایت داره ، خدا رو شکر بعضی اتفاق ها هم برای من یک نوع سود بود ، یعنی حتی میتونم بگم نرسیدن یه فکس از یک جا ب یک جا (با اینکه تو سال 2016 وارد میشیم و بخوام بگم که این خیلی زشته که ما هنوز یک فکس نمیتونیم بفرستیم) ولی خب اتفاق بود دیگه... خدا رو شکر مکینم فکر میکنم داره بهم برمیگرده ، ولی خب خیلی چیزها رو  نداشتم ی زمانی الان هم ندارم . نمیدونم احساسم بهم میگه این اتفاقات و امکان بودن برخی چیزها نشانه ای از اینه که دیدی اونجا کمبود بود ؟ حالا ایجا هواتو داریم. شاید یه زمانی خیلی گرون هزینه دادم خیلی گرون ، هنوزم دارم میدم ولی خب داره جبران میشه ، امیدوارم بتونم پارادایم ذهنیم رو همین شکلی نگه دارم.

تردید نداره ، برو دنبالش ، عقبش که اوکی هست ، بقیش هم  درست میشه... .. اونم بی پارتی یا با پارتی کسی بنام خدا (دمت گرم)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد