One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

اقدامات سربازی

هدفم از این پست کمک به افرادی هست که شاید مثل من نیازمند اطلاعات اقدامات سربازی هستند.

خب برای  سربازی باید شما ابتدا برید به یکی از مراکز پلیس +10 بهتون میگن که دفتر چه رو برید کافی نت بگیرید و پرکنید و بیارید.

قضیه دفترچه اینه که قبلا خود ناجا دفتر چه تولید میکرد مثل سنجش برای کنکور ولی بعد ها بر داشتنش و شد پی دی اف ، که آخر این پست قرار میدم فایلش رو ، دفترچه حدود 35 صفحه هستش که شما فقط به 5-8 تا فرم داخل اون بسته ب نوعش نیاز دارید ، پس میتونید اون رو بخونید توی کامپیوتر و خودتون فقط اون چند برگ رو در چاپ بگیرید. یک سریال هم دارید ، که این سریال برای پلیس + 10 نیازتو میشه ، من چون نمیدونستم و شرایط طوری بود که نیاز داشتم همشو پیرینت شده بهمراه یک سریال به مبلغ 11000 تومان خریدم.

آدرس پلیس + 10 که من رفتم : تجریش نرسیده به میدان قدس - جنب بیمه تامین اجتماعی بن بست اختصاصی پلاک 1 واحد 1 تلفن : 22759216

حتما قبلش هماهنگی های ساعات کاری و اطلاعات مورد نیاز رو طی تماس تلفنی بپرسید.

برای اینجا هم که حتما عکس رنگی پشت زمینه سفید داشته باشید بهمراه کپی کارت ملی ، شناسنامه ، عکستون رو اسکن میکنه و بهتون برمیگردونه.

بعد از این مراحل نیاز به معاینه اولیه پزشکی هست که برای من یک پزشک معرفی شد تو جوادیه که پدرم در اومد تا برم و برگردم ولی خدا وکیلی پزشکی که معرفی شده بود انسانیت تو وجودش بود. که برای پزشک هم مشخصه اطلاعات تماس و حتما هماهنگ کنید و برید.

اما واکسن تو تهران دردسریه و اسه خودش ، نه اطلاعاتی راجعبهش هست ، نه امکانش هست خلاصه من بعد از کلی درد سر رفتم یه مرکز بهداشت و واکسن رو زدم.

آدرس مزکز بهداشت : مرکز بهداشت شمال تهران - مرکز کادوس

 واحدهای فعال در مرکز :
پزشک ، دندانپزشک ، بهداشت خانواده ، واکسیناسیون ،
بهداشت محیط ، بهداشت حرفه ای
نشانی :
فلکه دوم تهرانپارس ، خیابان جشنواره ، خیابان سجده ای شمالی
تلفن تماس :
77709141 _77297383

که این مرکز بهداشت کار واکسن رو  روز های پنج شنبه هم انجام میده و این خیلی خوبه ، اما یادتون باشه حتما برگه رو همراهتون ببرید ، و ناشتا نباشید چون واکسن نمیزنن بهتون. این واکسن هیچ هزینه ای ندارد.

برای این مرکز هم میتونید تماس بگیرید ، ولی من تماس گرفتم کسی جواب نمیداد. کلا تو ایران زیاد روی تلفن ها نمیشه حساب باز کرد ، اونهایی هم که جواب میدن انگاری یه جورایی از روی وظیفه نیست ، بهر حال میتونید استفاده کنید.

تا اینجای کار رو که انجام دادید برید پلیس +10 مبلغ 17500 تومان پیاده میشیدو کار تمومه . اما داستان من ادامه داره و  بقش رو تو پست های بعدی میگم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد