One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

پایان نگرانی ها ، شروع دردسر های جدید

همیشه میگن زندگی تا آخرش دویدن داره  ، خیلی کارهام درست شده ، اما خیلی مشکلات جدید پیدا شد.

قضیه دوساله سربازی حل شد و میتونم بگم آخیییش ، قضیه پوزیشن جدید شغلی هم روشن شد و باز هم خدا رو شکر.

مشکل الان خونه هستش ، مسکن جدید ، پیدا بشه ، جابجا شم ، پارکینگ رو چکار کنم ، پول کم دارم ، ماشین رو هم که تو خیابون پارک میکنم یکم احساس نگرانی داره ولی خب چیگار میشه کرد ، همه چیز از اول که وجود نداره ، عیبی هم نداره خدا بزرگه ، ایشاا.. که همه چیز درست میشه ...

جریان سربازی هم بسیار داستان داره ، پست میخواد خودش باشه واسه بعد . راستی ماه آخر سال 94 چقدر سریع اومد ، نه ؟ یکم   بیشتر مراقب باشیم....

نظرات 1 + ارسال نظر
مانیا شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 13:38

سلام
چون دارید زبان میخونید و برای تافل اماده میشد یه سوالی داشتم ازتون ..من میخوام زبانمو تقویت کنم و از صفر شروع کنم ولی کلاس زبان و به دلایلی نمیرم شما که توی این زمینه کار کردید بنظرتون چزور باید شروع کنم؟
اکثر مطالب و خوندم سال 92 تصمیم گرفتید که برای تحصیل به خارج کشور برید !از اونجای که نمرات درسی کارشناسیتون بالا بود شانسشو دارید ارشدتون هم که سال 93 شروع کردید..فکر نکنم که تا الان اپلای کرده باشید یعنی توی ایران هستید و برای امتحان تافل و GRE دارید کار میکنید.از اونجا هم که دیر به دیر به وب سر میزنید نمیدونم چقدر باید امید وار باشم تا شما در مورد زبان و استارت اولیه بدون رفتن به کلاس راهنماییم کنید .

سلام
بله متاسفانه بسیار درگیر کار و درس هستم و یکم delay انداخته تو برنامه هام.
خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد