One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

قابلیت های فردی ، پوزیشن های جدید شعلی فقط در محیط های بزرگ ! تهران !

قابلیت های فردی ، پوزیشن های جدید شعلی فقط در محیط های بزرگ ! تهران ! یعنی چی ؟ آره یعنی کل منابع مملکت رو جمع کردیم تهران ، بعد کلی منابع باید هزینه بشه که مشکلات تمرکز منابع رو رفع کنه ، و از اونجایی که همیشه جمعیت به سمت رفاه ، منابع ، امکانات و موقعیت های اقتصادی گرایش داره هر چی هزینه کنیم در شرایط کشور ما میتونیم بگیم که در جای خودمان یعنی مشکلاتی که  تو شهری مثل تهران داریم ثابت میمونه  و البته این برای ما بهترین حالته ، شما حساب کن  من تو ی شهرستان خوب شمال کشور شرکت خدمات فناوری اطلاعاتی ندیدم که 50 تا کارمند داشته باشه و محصول تولید کنه ، خب این همه تحصیل کرده ؟ چه کار کنن ؟ بیان تهران ؟ بیان تهران چندین برابر مشکل برای خودشون و خانوادشون و البته جامعه ایجاد کنن که چی ؟ ماهی 1 میلیون بگیرن ؟ اصلا این شکل توزیع خوب نیست امیدوارم یکی سرش به جایی بخوره روال رو تغییر بده ، آمین.

دوستی میگفت کارآفرین باشن ، همه باید کار آفرین باشند ؟ همه چیز رو که نباید ایجاد کرد ، بعضی چیز ها باید باشه مردم به واسطه اون بتونن اقدام به فعالیت کنن . متاسفانه دولت هم کاری کرد که جوون مملکت با 4 میلیون پراید بخره بره مسافر کشی ... بعضی تصمیمات خیلی جزیات دارن ، نمیدونم کسی به همشون فکر میکنه یا نه همیطوری میرن برای اجرا ؟!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
Lady یکشنبه 9 اسفند 1394 ساعت 19:44 http://writtenbylady.blogsky.com

توضیح خیلی خوبی بود ممنونم
اون لینکاتون هم دیدم خوب بود
منظورم این بود که به عنوان یه برنامه ریزی برای زبان میخاستم بدونم چطور باید پیش رفت اونم برای امادگی تافل
یعنی مثلا برم سدی زبان نصرت تمرین کنم روز چند ساعت ؟ یا مثلا تمرینات گرلمری چطور؟یامثلا از نظر املا و لغت چطور پیش برم ...یه خورده جزی تر می خاستم در موردش گفتگو کنیم
خودم هم با دیدن فیلم و انمیشن موافقم چند نفر هم بهم گفتن کتاب های ساده و داستان لاتین بخونم ..ولی چی و چطوری نمیدونم ..مثلا چه منابعی برای من میتونه مفید باشه ..اینچیزا مد نظرمه

خب علاقمندی تون رو در نظر بگیرید ، کتاب های مختلفی تو هر زمینه ای هست. برای شروع هم نیازمند یک سطح زبان General English هست.
گرامر بسیار خشک هستش بنظرم دیر تر سمتش برید چون خودم تجربش رو با Eng;lish Grammer inuse دارم که کتاب پر محتوایی هستش و خب گرامر زیاد جذاب نیست.
مثلا برای دانش عمومی انگلیسی از کتاب داستان های voice دار استفاده کنید ، خیلی مفید هستن و حتما از دیکشنری انگلیسی به انگلیسی.
کتاب ها هم سطح بندی دارن ، موضوع دارند و میتونه جذابیت ایجادکنه .
برید میدون انقلاب ، سمت شمال شرق یه کتاب فروشی هست هرچی که دوست دارید بخرید و بخونید ، فقط به جذابیت موضوعاتش توجه کنید و البته سطحی که دارید.
اگر مجله هم خواستید یک فروشگاه حوالی میدون هفت تیر هستش که مجله اورجینال داره ، مثل تایمز و ...
البته نمیدونم تهران هستید یا نه ..
و نکته ای که مهمه انگلیسی رو انگلیسی یاد بگیرید. Omitted Persian at your English Life

مانیا شنبه 8 اسفند 1394 ساعت 21:37 http://Writtenbylady.blogsky.com

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه خوشحالم که میتونید راهنمایم کنید ..بنظرتون چطور استارت زبانو بزنم از چی شروع کنم چطور برنامه ریزی کنم ؟
ممنون میشم راهنمایم کنید

سلام ، تشکر
بنظر بهتره skill بیس کار کنید ، البته این نظر شخصی خودمه و دلیلم هم اینه که برای هر کاری علاقمندی به اجرای اون کار بهترین راه برای مقابله با قوی کردن اراده هستش ، شما هر چقدر که بخواید کاری رو انجام بدید اگر علاقه نداشته باشید مستعد دوری از اون هستید ، مثلا خودم به listening علاقمند بودم ، شروع کردم به تقویت اون بخش با استفاده از منبع مختلف و ... ، البته این برای کسی مثل من خوبه که از نظر زمانی منعطف هستم الان یعنی چیزی فورس نیست . شما اگه برنامه ی زمانبندی خاصی دارید شرایط فرق میکنه و باید همه ی مهارت ها رو در کنار هم پیش ببرید.
برای منابع مهارت ها هم برخی هاشو پست آپ کردم قبلا ، اگر نیازمند اطلاعات بیشتری هستید میتونم یه پست راجع بهشون آپ کنم که جامع تر باشه.

پیشنهاد ویژه من برای همه شنیدن و دیدن بسیار زیاد فیلم های زبان اصلی با زیر نویس انگلیسی هست.میتونید از کارتون های مختلف هم استفاده کنید خوبی کارتون و انیمیشن آسون تر بودن محتوا هستش که برای یادگیری بهتره.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد