One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

Philosophiae Doctor

دکترای ارتباطات مخابراتی - دانشگاه x

انگار درس خوندن من تمومی نباید داشته باشه ، مرض شده ، یه چیزی کمه وقتی نیست ، دانشجو باید باشم ، یا شایدم  دانشجوی کارمند خانه دار پژوهشگر

راستش من رشته مهندسی شبکه ، مخابرات ، امینت رو خیلی دوست دارم. شاید سوپر استار نباشم ولی واقعا لذت میبرم (مدیون پدرم هستم که  اومدم  آی تی و کامیپوتر..) الان که دارم ارشدم رو تموم میکنم ، ادامه تحصیل ، اونطرف ، ایران !! نمیدونم آخر ماجرا چی میشه ،  از طرفی موقعیتی پیش اومده که میتونم تو ایران خودم رو اثبات کنم  یعنی دارم میکنم ، با همه ی فشار ها و محدودیت هایی که وجود داره ،  تونستم به جایی برسم که بعضی چیز ها رو اصلاح کنم حتی شده یک چیز کوچیک رو ، نمیدونم ! وقت لازم دارم. من به کشورم مدیونم برای همه ی امکاناتی که در اختیارم گذاشت و نگذاشت ... دینی که دارم رو باید پس بدم.

اما نیازمند ترازویی هستم که در حال حاضر اندازه گیری کنه ، و بتونم به نتیجه برسم که چه چیز وزن بیشتری داره ، موازی هم میشه کار کرد ، ولی اون هم بحثهای خاص خودش رو داره.

همیشه Alternative داشتن خیلی خوبه ، من همیشه برای خودم دارم . ولی بعضی هاش هم پیش میاد که از دست شما خارجه ، انشاا... که خیره

نظرات 2 + ارسال نظر
Lady سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 11:24 http://writtenbylady.blogsky.com

اره واقعا ادم بتونه مفید باشه خیله خوبه چون یه حس بهتری به آدم میده.
حالا شما ادامه تحصیلو تو ایران انتخاب کردید؟

نه فعلا هیچ چیز معلوم نیست و پیچیدست.

Lady دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 13:57 http://writtenbylady.blogsky.com

توضیحاتتون خیلی خوب بود توی پست قبل .
دکترا دانشگاه ایکس و یعنی اینجا دکترا قبول شدید؟خیلی هم خوبه ...دختر همکار پدر من رشته اش کامپیوتر بود و از دانشگاه امریکا براش دعوت نامه فرستادن ولی نرفت چون یه موقعیت عالی تو کشور براش پیش اومد و درامدش از کار کردن توی شرکت تخصی ماهی 15 میلیون بود این که دارم میگم 15 میلیون برای ده سال پیش بود .بنظر منوقتی کشور خودت موقعیت خوبو برات فراهم میکنه باید موند و از موقعیت استفاده کرد

خواهش میکنم .جدا از بحث های مالی کار که میتونی انجام بدی اهمیت بیشتری داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد