One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

weekend

آخر هفته ی که 100%  انرژی من رو گرفت  ، از 6.45 صبح روز پنج شنبه شروع شد ،  و تا 10 صبح در محیط شرکت گذشت و از 10 تا 13:45  رانندگی  بطول 320 کیلومتر  تا دانشگاه و از 13:45 تا 17 مشغول گفتگو با اساتید شد. بعد از اون هم  30 دقیقه رانندگی تا منزل پدری و ناهاز ساعت 18 عصر ! و بعدش هم کارهایی که نیاز بود  انجامش بدم تا ساعت 23 که در نهایت با تماشای فیلم Transformer  به خواب تبدیل شد. دیگه آخر های شب داشتم خاموش میشدم.

نتیجه ی همیه اینها یه جریمه 60 هزارتومانی هم بود ، بابت  سرعت غیر مجاز  (134)  البته فکر میکنم مبلغ 200 هزار تومان بود که افسره گفت برات کد کمربند میزنم که نمره منفی نخوری. البته این رو هم بگم من اغلب مجاز رانندگی میکنم ، این عجله ی بیخودم هم دلیل بیخودی داشت که تجربه شد برام نهایتش اتفاقی که میفته میتونه اونی نباشه که میخوای ولی همین جا اعلام میکنم که من اشتباه کردم و از همه ی راننده هایی که تو ی اون جاده بودن عذر میخوام و جریمه ای هم که شدم حق من بود.

امروز رو هم  که مثلا باید خوش بگذرونم و فردا رو بسمت شهر دود برم. امیدوارم حس بدم بخاطر رفتن بیشتر از اینی که هست نشه و اونجا منتظر خبر های خوب و اتفاقهای خوبش باشم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد