One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

چون موی تو - غزل شاکری

اگر چه عمری ای سیه مو چون موی تو آشفته ام

درون سینه،  قصه ی این  آشفتگی بنهفته ام

ز شرم عشق اگر به ره ببینمت

ندانم ، چگونه از برابر تو بگذرم من

نه می دهد دلم رضا که بگذرم ز عشقت

نه طاقتی که در رخ تو بنگرم من

اگر چه عمری ای سیه مو چون موی توآشفته ام

درون سینه ،  قصه ی این آشفتگی بنهفته ام

دل را به مهرت وعده دادم

دیدم دیوانه تر شد

گفتم حدیث آشنایی

دیدم بیگانه تر شد

بادل نگویم دیگر این افسانه ها را

باور ندارد قصه ی مهر و وفا را

مگر تو از برای دل قصه ی وفا بگویی

به قصه چون شد  آشنا  ، غصه ی مرا بگویی

اگر چه عمری ای سیه مو چون موی تو آشفته ام

درون سینه قصه ی این آشفتگی بنهفته ام

ز شرم عشق اگر به ره ببینمت

ندانم چگونه از برابر تو بگذرم ، من

نه می دهد دلم رضا که بگذرم ، ز عشقت

نه طاقتی که در رخ تو بنگرم من...


- دانلود موسیقی : جستجوی در گوگل

نظرات 1 + ارسال نظر
Lady جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 22:29 http://writtenbylady.blogsky.com

اصلا بهتون نمیاد یه همچین شعر لطیفیو بلد باشید جسارتا

تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد