One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

آشنایی با یک شخص جدید (دختر)

راستش من روابط عمومیم  بد نیست ، ضعف دارم توش ولی خب بلدم ارتباط بگیرم. این روزا فکر میکنم شروع یک ارتباط جدید با دختری هست که بنظر خیلی عجیب و غریب میاد. شاید حرفهای اطرافیان باعث شده که من خودم به شخصه تن به این ارتباط بدم.

شاید هم فشار زندگی مجردی و بدور از خانواده باعث شده که اتفاقا اون هم دانشجو و  دور از خانواده هست. ولی رفتار خیلی عجیبی داره برام جالبه و تشنه نگه داشتن فرد رو خوب بلده و همینطور این که تونسته  یه وقتهایی عقب بکشه و کوتاه بیاد تا اینکه از دست بده امتیازی رو  همین تیکه آخر منو بسیار مشتاق کرده که علاقمند به ایجاد ارتباط عمیق تر  بشم. امیدوارم که نتیجه خوبی پیدا کنه ولی هزنیه دار خواهد بود نه مالی بلکه معنوی و روحی.

نمیدونم چقدر دارم کار درستی رو انجام میدم ، ولی ی حسی به من میگه این کار رو باید انجام بدم....

امیدوارم که مشکلی پیش نیاد و اگر نباید وارد همچین رابطه ای بشم  هرچه زودتر به سمتی که باید برم و چیزی باقی نمونه.

نظرات 1 + ارسال نظر
Iluvatar سه‌شنبه 13 مهر 1395 ساعت 19:20 http://iluvatar.blogsky.com

ولی من اصلا ازتباط برقرار کردنم خوب نیست امیدوارم همونجوری که بخواین بشه.
راستی عکس گاندولفِ اون گوشه؟ عاشقشم

فعلا که دارم هزینه های معنوی پرداخت میکنم...
آره گاندولف هست ، یجورایی پیامبر میدل ارت (سرزمین میانی) بود...
منم خیلی خوشم میاد ازش...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد