One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

One day in goal point

Story of an iranian boy who wants to immigrate to ..... like a country

هدفی که هنوز هم دنبال میشه

هدفی که هنوز هم دنبالش میکنم،گرافش اینه ک پایین هست (چقدم بد شد)، راستش سال 2012 که تصمیم برای رفتن جدی شد دانشجوی کارشناسی بودم و 2014 هم دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر. تو فاصله این دوسال با همه ی تلاشم تونستم ی معدل تقریبا خوب (رضایت خودم) ازش در بیارم و زبانم رو تقویت کنم در نهایت تونستم ارشد رو در یک دانشگاه خوب دولتی بگیرم اما تو دوران تحصیل ارشد چون وارد محیط کار بزرگی شدم نتونستم اون نتیجه ی خوبی رو ک میخواستم از ارشدم بگیرم . ولی خوب  همچینم هم بد نیست. از 2016 هم موقعیت شغلی و مالی خوبی  برام محیا شده که اینها همه میتونه در نهایت مسیررفتن از ایران رو یا حتی مهاجرت رو تغییر بده ، امیدوارم که بتونم تغییر ایجاد کنم و شرایط بهتر بشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد